My ego is poppin...



... hehe. Meeeeeeeeen. Det är väl kul att få se mitt lilla face ibland. ... ehh.. typ vartannat inlägg. Ja ja, kanske borde vara lite mer diskret med the-lovin-me shit. Nej så egenkär är jag faktiskt inte. Men nu ska vi inte tala om DET. Hur har er dag varit? Min har varit väldigt bra faktiskt. En sån där typisk torsdag. En lång jävla dag genom lektioner från halv nio till halv fyra. Fast så farligt är det faktiskt ändå inte. Snart kommer min Sara hit. Eller snart och snart, senare ikväll snarare. Vi ska mysa med våran mamma och Idol:a :) Och sedan sussar vi sött (precis som det ska vara) i min himmelska säng.

Fan, det är fredag imorn! Helvete vad veckorna susar förbi. GREAT

Imorgon blir det utgång. Förvånande va va va va vaaaaa. Så ere när man är nybliven artis. Fjortis. Artis. Artis. 18.
Ska ringa mamman nu och samtala lite. Trots att det var typ 5 minuter sedan sist. Jag gillar liksom att terra hennes salong. Mahaha. *Evil-eye* I would hate me if I were them... They probably do. Hate me.




Kommentarer
lovi

vad söt du e!!

2009-09-18 14:25:00
tuld

taack sis :)

2009-09-19 12:22:02
URL: http://minnn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0