Now: extremly flat hair



Detta är alltså vad jag gör at the moment. Ska snart ställa mig i grytorna. Morsis är snart hemma, och då ska maten vara serverad. Hårda bud! Men eftersom jag är en jävel i köket så kommer det gå alldeles utmärkt ;) Idag har dagen varit ovanligt chill, och ikväll MÅSTE det pluggas. Hur gör man? Kan inte minnas när jag pluggade på riktigt sist. Inte bra Matilda. Absolut ingenting att vara stolt över, och egentligen ingenting to put down on the internet. Äh fuck it, nu vet ni! The biiiiiiiiig secret. Hehe. Så innan Idol börjar ikväll är det jag som ska lägga tassarna i studier.

Vi hörs som vanligt laaatero, kyss kyss kyss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0