On my Spotify


... I'm starting with the man in the mirror.

Vad gör ni kära och nära och inte nära och inte kära? he-ho. Hur mår ni? Jag mår bra idag. Trots en seg och JÄVLIGT lång dag från 8.30 till 17.05, så har den varit hyfsad. Ingen träning idag. Men imorgon kör vi igen. Hoppas på att få med mig Ida då också. Hon ska ut och partaja ikväll den lyckosten. Fick frågan: ska du med ut ikväll? Mitt hjärta ville säga JAAAAAA!! men min smarta hjärna påminde mig om att skolan faktiskt börjat igen, och imorgon börjar vi...... kvart i.... nio. Nej Ida jag följer inte med dig tonight. Men i helgen då vankas det partybartybarty. (!) M-mMm-M!

Har precis käkat förresten, ni kanske ville veta vad jag gör just nu liksom. Dricker en påse Earl Grey också. Haha fy fan vad vidrigt det där lät. Men it's lovelyyy, m-m it surely is. Idag började vi med ett block i skolan som vi ska ha i 6 veckor framöver: scenframställning. Visserligen hade vi det förra året med. Men nu har det som sagt gått ett år sen sist, så det ska bli grymt kul. Det går ut på att vi (sångare) ska ha med oss en varsin låt som vi ska arbeta med. Det hela kommer sluta med en lunchkonsert för alla nyfikna ettor och tvåor (och treor så klart, men dom är nog inte lika nyfikna de svinen hihi) SÅ vi ska vara grymma som vanligt, och inleda varje enskild låt med någon dikt, teater, berättelse eller känsla som leder in publiken i låten. Åh det kommer bli awesome. Så nu fick ni veta lite vad som försiggår i min skola. Backstage on Kulturama. Oh well, nu ska jag typ... sova. Är så djävulskt trött, och jag behöver min sömn. Kunde knappt sova i natt. Soo..

Världens vackraste



Kommentarer
Viktoria Nordenberg

Hej!



Ja, han är verkligen vacker!

Älskar hans roll i OC <3



Släng gärna in en kommentar i min blogg

om vad du tycker om mina utlandsbilder,

eller något annat som du tycker är

bra eller dåligt på min blogg.



http://viktorianordenberg.blogg.se



Kram!

2009-09-03 17:36:40
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Viktoria Nordenberg

Hej!



Ja, han är verkligen vacker!

Älskar hans roll i OC <3



Släng gärna in en kommentar i min blogg

om vad du tycker om mina utlandsbilder,

eller något annat som du tycker är

bra eller dåligt på min blogg.



http://viktorianordenberg.blogg.se



Kram!

2009-09-03 17:36:43
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0