PETER'S ALIVE!


Hör och häpna; HEROES ÄR TILLBAKA. Och min älskling lever! Jag hade inte den blekaste aning om att season 3 startar redan ikväll. Jävligt sent dock. 22.40. Fast det gör inget. Jag är ett heroes-freak och oh vad glad jag är. It's back. Back back back. Blev livrädd där ett tag då det bara försvann, jag satt där en onsdag och väntade på att det skulle börja. Men Heroes började aldrig. Onsdagarna gick, och serien började aldrig. Det var över. Lika dramatiskt som det låter. Det var he-emskt. Men nu är Heroes tillbakaaaa :D Nu börjar det igen, seee yah


Kommentarer
Ida

grrrrrrrrrr! PETER ÄR BÄST! MUMS! :D

2009-09-08 19:40:17
URL: http://ahlbom.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0