Shoe-love


Dessa är nu klickade och på väg hem till mig. Tänk att det kan gå så fort att shoppa. 399:- gick dem på dessutom. Ett riktigt kap om jag får säga det själv. Yaya, hoppas bara att dem sitter lika fint på foten som på bild.
För övrigt sitter jag och mamma och tittar på Kändisdjungeln och dricker té. Hahaha. Jag vet inte var jag ska ta vägen när jag ser det här otroligt usla programmet. Men ändå så måste man titta! Nä ni. Det där kommer läggas ner inom en snar framtid tror jag. Hörrni förresten, idol var inte alls bra idag. Eller vad tycker ni? Känns som att det här året inte alls kommer bli lika bra som förra. Har inte fattat tycke för någon ännu på samma vis som jag gjorde för älsklings-Lars eller fina Christoffer Hiding. Neh. Buhu buhu

Nu ska tét drickas upp. Och myspys under filten. Pusse



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0