Skor!



Kan inte somna. Ligger och tittar på höstskor. Åh vill köpa allihop! Vet inte vad jag ska hålla mig till i höst; stövletter, balla sneakers (gärna med hög klack/sula!), stövlar eller de gamla conversen som aldrig blir tråkiga eller oanvändbara. Fan vad snygg jag ska vara i höst. Då jag susar omkring bland löven med en fet grovt stickad halsduk, HÖGA klackar, helst platå, jävligt mörkt hår, och någon snygg och jävligt dyr jacka. Och som pricken över i:et; en latte från Espresso House. Nu kommer vi till det viktigaste. Bakgrundsmusik: Pump it Up. Viktigt! Hahahahahahahaaha.

Jag skojade alltså.

Men spendera mycket ska jag göra i alla fall, nu fram mot hösten. VAAA? SOM OM JAG HADE PENGAR?! Kan pappsisen kanske vara tnäll? *Söt*

Förresten! Jag ligger redan i sängen. Redan! Fattar ni. Jag har liksom redan blivit en skolflicka, SÅHÄR tidigt på läsåret.
Congratz till mig. Nu ska jag låta ögonlocken dra med mig till drömmarnas världar. Puss på er, vi hörs imorgon!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0