Som en syster ska jag bära dig



Jag älskar dig så det gör ont.


Kommentarer
LOVI

vad gulliga ni e.. men du glömmer väl inte mig..

de får du inte göra!!

pusselipusss gonatt

2009-09-08 22:37:45
sara

haha den första bilden är brutal.. men fan vad bra jag mår när jag är med dig, känner inte så med NÅGON annan alls, du är allt speciell lilla korvis.

och lovi tror inte det finns någon risk för det :))



<33333

2009-09-08 22:52:40
TILL ER FRÅN MIG

klart ja inte glömmer dig lovi! inte emmsi heller!

ni är ju number ONE in my love-book. tihi



haha. men neej, asså det går inte. det är inte samma sak som med ngåon annan. vi är fan menade för varandra, lika konstiga hih, och likadana fast ändå så jävlaa olika. loooooove

2009-09-09 09:20:06
URL: http://minnn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0