Thursty


En sån här skulle INTE sitta helt fel nu alltså.

Sitter och tittar på Postkodsmiljonären nu för övrigt, är bajsnödig och hungrig om vart annat. Svårt och välja vad man ska göra. Okej gud vad jag är äcklig.
Idag (!) har vi strosat omkring på stan, kollat kläder, och sånt där som tjejer brukar göra. Tihihih. Haha vi mötte Maddes finska vän Jasu helt plötsligt i foajén i skolan. WHAT THE FUCK? Setandes (? Kan man säga så) med en gammal gubbe och förde en konversation. Ja, ni skulle fattat om ni var där. Det var liksom lite... random. Woop woop. Så, vi åkte allihopa in till storstaden med splittrades vid donken då Jasu var akut-kissnödig. Och jag och Alexandra tassade vidare till Taj Mahal. Ehhh... H&M MENA JAG! Hehehe. Tänk så fel det kan bli.

Imorgon ska jag träna! Blev ingenting idag. Jag är så jävla trött. Orkar inte mycket nu för tiden. Kul tjej. Men i helgen blir det utgång, vare sig ni vill eller inte. That's the deal.
Ska käka upp min soppa nu. Som inte alls var så god som jag trodde. Och sedan ska jag slagga i soffan, eller sätta på en bra fi-fil-film. Mys! En tékopp får gärna göra mig sällskap. (Och Adam Brody) (Eller Jens Malmlöf)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0