W. Smith


Älskling när han var ute och gick med Ruphus. Fina!

Ah jag kan inte sluta lyssna på Jackson. Det är omöjligt. Human Nature nanana... Imorgon börjar vi tidigt. Fcuk. FYKKA YR. Vill in-int-inte. Det är helt sjukt vad trött jag är och har varit idag förresten. Känns som någon lagt crack i colan typ. VA? Jag har inte ens druckit cola!? Okej som om någon lagt crack i min vattenflaska. Eller tryckt in lite i käften på mig. Nej nu vänner tror jag ska gosa ned mig i mammsens säng under tjockis-täcket. Det är större än sängen själv! BARA SÅ NI VET. Nu lyssnar jag på Until we bleed med Lykke Li och Kleerup. Det är en fin bit det.

Jag vet vad jag ska göra innan jag somnar! Kika på finfina höst-skor och höst-jacka. Halsduk också.
Åh längtar till det jag lever för rullar in:
S T U D I E B I D R A G E T

Matilda, skaffa ett jobb för i helvete



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0