!You're the fucking worse

Heloo.

Nu är jag propp. mätt. Lagade världens godaste middag!! Lax. Regnbågslax. ? I alla fall, med stor couscous. Ja det finns något som heter så. KÖP! Om ni inte redan gjort. Det är helt sjukt gott. Och konstigt. Och kul. Sen gjorde jag tomatsallad och tsatsiki. Istället för gurka, hade jag morot. Dessutom jobbar jag mycket med händer va. Mitt tips till er är KROPPEN. Använd kroppen! Ja, en riktigt god middag för två... skulle man kunna tro, men nej TILL MIG SJÄLV. Kul liksom, ingen hemma. Mamma på frisörvisning och Emma är ju norrman från och med idag. Haha långskånk vilse i Norge. Hej syster, om du läser detta, hoppas ni har det bra! Annars hälsar jag till syster nummer 2. Hej lovi.

Hej hej hej hej hej.

(Fy fan min mage kurrar till och med, då är man m.ä.t.t.)

Igår skulle jag och Ida egentligen ha hakat på John och hans klasskamrater på Galaxy. Men icke picke sa nicke. Allt skulle kosta 50 spänn, men som de lata jävlar vi är orkade vi inte köpa biljetter. Dagarna gick, och på båten satt John. Utan oss. Stackars honom. Men den 17 september drar VI. It's going to be crazy as hell. Hoppas bara jag har pengar då.... hehe.. Äh det löser sig. Pengar löser sig alltid - i min drömvärld. Idag har jag (förutom skolan) varit och tränat. Det var jävligt skönt. Och imorgon bitti ska jag upp och powerwalka. HAHA eller inte. Önskar jag var så hurtig. Var ju det för några dagar sedan, vet inte vad som hände sen. Kanske har att göra med JÄVLIGT TIDIGA DAGAR på Kulturama Gymnasium (!)

Nu ska jag leta kläder on the internet, kanske slänger upp något fint senare. 
Åh, nu kom jag och tänka på min Sethi-ponk igen. Ska låta honom smycka min teve nu





Kommentarer
långskånk

HÄJ

2009-09-01 20:33:34
Jenny

Hej

Kolla gärna in min blogg Säg vad du tycker om min nya design. =)

2009-09-01 23:14:41
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0