Middag hos mamma.

Hello you people out there. Yeah. Cool jag kände mig ett tag där, när jag skrev den där meningen. Den här dagen började med KAOS. Inga hemnycklar, inget vovvekoppel, och inget svar i telefon till varken pappa eller Yvonne. Som har den där-jävla-nyckeln. Min buss skulle gå 08 och klockan var 59. Panik! Jag har i stort sätt fläckfri frånvaro när det gäller skolan för tillfället, så att komma försent till min sånglektion (som dessutom bara pågår i 40 ynka minuter) skulle vara som slag under bältet. NÄR JAG INTE ENS BEHÖVT KOMMA FÖR SENT. Inte mitt fel. Oki, nu har vi fått den saken ur världen.

Det fick bli en dag utan sång. Har i desperation ringt till både skolan och sånglärare. Inget svar. VAD ÄÄÄÄR DET MED VÄRLDEN. Jaja, skyll er själva säger jag bara! Ha. eller okej. kanske jag som borde feel bad... Anyway, Alexandra kom över och vi var som vanligt hundvakt åt Dixan. Eller Dicken som Julle kallar henne, hahaha. Nej vi är inte friska.

Sitter och väntar på att karln ska dyka upp, det blir hem till morsis ikväll. Kolla på film, Flickan från ovan, som vi laddade ned på hans dator igår. Har läst boken. I love that story. Så mina förväntningar är definitivt inte låga. Imorgon har jag en bad-ass-day. Dagen börjar 09.30 och 17.05 får jag trippa hem. Kuuuuuul! Nä nu ska jag pudra näsan, puss och piss.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0