Sömnlösa nätter.

Melissa Horn förgyller seriöst mina kvällar och nätter. När inte mannen är med. (Det vill iofs säga aldrig) Haha. Nej Melissan är med mig vart jag än är vettni. Hon och Mayer. Det är så jävla bra musik! Musik för själen så att säga, med risk för att låta djävulskt lillgammal och fjantig. "Långa nätter, där ute finns en värld av långa nätter" Någon annan än jag som känner igen sig i varenda jäkla låt? Hahaha tjejig jag är.

Ska ögon-nätshoppa lite till nu. Har sett en miljard saker jag vill ha. Åh! Nu spelas min andra favvis. Säg ingenting till mig. Okej, vilken extrem tönt jag är. Ni ska få bli av med mig ett slag nu, bah-bye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0