En jävel på kärlek

Ååååå! Ligger och lyssnar på GES. Glennmark Eriksson och Strömstedt. Favoriten är lätt En jävel på kärlek. Snacka om nostalgi på hög nivå. Jag kommer ihåg när jag var liten och skulle fylla 3. Jag hade bara bjudit två personer till mitt kalas. De två killar jag var kär i. Inte ens min bästa vän var bjuden. Sjysst! Jag hade page, hel-lugg och en gul utsvängd klänning med röda rosor på. Där dansade vi. Vi tre. I ring. Jag, Lukas och Calle. Till GES allas låtar. Åh herregud, hahahah! Och vilket jävla as jag var! Dissa girlsen framför boysen.

Idag har jag, som redan nämnt, varit och sökt lite jobb. Imorgon ska jag provjobba, så jag är så hiiimla pirrig!! Ber till gudarna över att det skall gå bra. Håll tummarna! Fast inte samtidigt. Då betyder d otur. Det har Jennifer sagt. Nu ska jag slänga på mig lite rouge, lipgloss och så småningom hoppa upp på cykeln. Jobb 17-21 idag. Stänger. Nu nu nu spelas Stanna världen en stund. NOSTALGINOSTALGINOSTALGI. ♥

Och som vanligt, posar jag så jag storknar. Hah!

Kommentarer
Matilda

Får ta och göra det! Har nu skrivits upp på lista att hyra/ladda hem ;)



Jag hittade till din blogg av "misstag", haha, råkade klicka på någon kommentar (måste det ha varit?) och helt plötsligt så hade din blogg kommit upp i fönstret :)

2010-08-18 22:22:16
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Wararat

svar, blogg.se :D hehe de kommer upp några bloggar ibland ^^

2010-08-19 15:03:12
URL: http://noxea.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0