Fit but you know it


Vill ha höst. Vill ha haaaalduuk och min skinnpaj. Åsså ska jag färga hårstråna. Är trött på mitt koppriga hår. (Som förövrigt är djävulskt slitet) Får tala med någon utav frissorna om vad jag ska göra med fanskapet. Ha. Så här sitter jag, väntar på att Julius ska sluta jobba och komma hem och pussas med mig. Jag är faktiskt jätte duktig idag. Har rensat bland kläder, tvättat massa tvättar (FLERA maskiner, den ni.) och sedan har jag plockat ordning lite bland annat smuts. Haha mitt rum var så icke fräscht. Kräktes lite, men nuu är det fint!

Idag har jag ingen aning om vad som händer. Inget jobb iaf. Skönt det. Jobbade i förrigår, tog cykeln till jobbet. Dog både hem och dit, uppförsbackar överallt. Sådär riktigt härliga backar. Började nästan grina när jag tog mig upp för den sista backen. Jävla fan då, svor jag! Och så kastade jag cykeln i busken. Heheh.. nej nu ljög jag. Jag sjöng så glatt med musiken i örona och tänkte "arsle, arsle. röv, röv. Alba, Alba". Nu ska jag laga lite tomato sauce, i think. Skulle överraska pojken med American pancakes, men kom på mig själv att vi äter nyttigt nowdays. Men det frestar ska ni veta. Fann en blogg igårkväll som hade lagt upp vääärldens recept på't. Dreglade lite över datorskärmen. MENNE NEEJ! Tomatsås, vildris och sallad får det bli. PÖSS.

Kommentarer
Caisa

Svar: Nejmen gud vad snäll du är! :) Du är också sockersöt!

Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4 :) Och brukar ladda ner olika typsnitt från dafont.com.



2010-08-05 16:49:38
URL: http://caisaj.blogg.se/
Caisa

Svar: Alltså, jag fick det gratis när jag gick i skolan.. men nu när jag har tagit studenten så köpte jag ut datorn och jag har typ kvar alla mina program :P Vet inte riktigt om det var meningen, men tanke på hur jävla dyra alla dessa program är xD

2010-08-05 17:32:21
URL: http://caisaj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0