Hair Tutorials är sick!

Omg! Klickade mig via hemsidan här på Blogg.se in på en asiatisk tjejs hair-tutorials. Vissa uppsättningar är helt freaking awesome! Jag som älskar allt som har med hår att göra sitter helt fascinerad och tittar. Inte konstigt att man blir hair-fucked när man har en mamma, en syster och en styvmor som alla tre är frissor lix. Hahahaha, kom på mig själv att ligga med världens fettigaste hår och grå utväxt och prata om detta... hår. Nä ska jag ta och flytta mig lite från sängen ut på en promenad kanske. Öh... asså nej. Är trött. Punto.

Här är en utav alla otroliga videos. Jag har suttit i typ en halvtimme å bah: ååh... woow... ojj!

Kommentarer
Caisa

Oj, oj, oj! Vad snyggt det blev, så kreativt :D Blomman/rosen var ju helt underbar

2010-08-05 16:56:36
URL: http://caisaj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0