Höst shopping!!














Jag vet att jag är en jävla sommardödare men det finns inget finare än orangea löv på marken och en blå himmel med gassande sol. Dessutom älskar jag att krypa in i feta halsdukar och trippa fram med snygga stövletter. Eller, i år ska jag i alla fall ha snygga stövletter. Haha. Dessa från H&M är sådär halvsnygga. Min första tanke var nja, men när jag tänkte efter några sekunder så skulle de se jävligt bra ut till strumpisar, en liten klänning och en halsduk. Jag vill ha en röd halsduk. Knallröd. Om inte det, så röda vantar och en krämvit halsduk. M-m! Så det så. Blev lite kär i rosett-halsbandet. Lite vääl kär. Kul att kortet är lättare än någonsin. Det skramlar inte ens när jag skakar på det... hehehe...

Kommentarer
Caisa

Åh vad det ska bli kul att trippa runt i massa olika stövlar till hösten :)

2010-08-05 16:57:48
URL: http://caisaj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0