Kycklingwok och mamma


Har världens slappaste kväll med mamma. Jag är så himla trött så ligger faktiskt i soffan just nu under min favoritfilt medan mamma står i i köket. Är hon inte världens bästa. Syster emma har varit duktig och städat hela lägenheten (läs: huset) Stort som ett jävla helvete. Har jobbat idag, surprise surprise, och det går faktiskt riktigt bra. Fina Alexandra och lilla Steffi var och luncha med mig idag. Då blev jag lycklig. Gullebarnen.

 

I helgen ska jag överraska the love of my life. Planerar en riktigt romantisk kväll faktiskt. Fattar ni vilken aaas grym flickvän han har eller? Nu ska jag sussa. Imorgon är jag ledig, WAEY! Fast känns ändå tråkigt på något vis, är så jäkla van vid att jobba och stå i. Hahaha va? Har jobbat i två dagar. "Åh, jag är så ovan vid att inte göra något" Yeah right. Imorgon är det jag som kommer ligga på sofflocket och göra...... ingenting. :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0