Long time, no see

Good morning my little fellows. Sitter och trycker i mig en ostmacka faktiskt. Havregrynsgröt was the idea men sen hade vi inga bananer, och inte äpplen heller. Så då fick det va! Jag är pigg som en lärka efter min 11 timmars sömn, men lite ensam dock utan min bebis som rymt till Tyresö.

Idag vill jag göra något riktigt jäkla mysigt! Kill me if you want to, men jag älskar regn. Jag tycker det är så stämningsfullt och lugnande och bara så himla... skönt, på något vis. I helgen var tanken landet, vi stannade där ungefär 12 timmar. Jennifer påstod att hon haft det jätte mysigt under den här tiden. Hahaha det var roligt. Själv älskar vårt lilla lantställe och landet över lag. Det är rogivande att åka dit för ett tag och bara få vara. Lyssna på lite musik, spela kort till en knastrande brasa, eller bara ligga uppe på rummet och glo på film. Rainy days. Annars blir det picknick till stranden och sitta ute till gryningen på tomten till en brinnande skottkärra och en massa rö'tjut. Ja vi brukar alltså tända en liten brasa i en utav våra skottkärror vi har. Haha. Det är jätte mysigt! En såndär typisk Åström-grej. Å vet ni!! I söndags bestämde jag och mannen oss för att låna Bengts (Julius pappa) Lotus. Jag höll på att skita på mig, och har aldrig skrattat så mycket i mitt liv. Helvete vad vi körde. Eller, Julle rättare sagt. Haha jag var så uppspelt och satt på helspänn. Man sitter så otroligt lågt ned i bilen att det känns som om marken ska repa upp arslet och att stenar ska flyga in i ögonen. SÅ SPECIELLT. Jag kommer typ tvinga Julle och tjata som ett litet barn efter godis, för att få åka igen. Nu ska jag koka lite té, svida om till min rosa "I ♥ rich boys" (hehe) tisha och lägga mig på sofflocket. Ska jag trotsa regnet och ge mig ut på biken för att hyra en rulle? Näee...jooo..eeshh. Nej jag kommer ju för fan drunkna.




Wiiiieeeee!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0