Sunday love night.

Har legat och tittat på Glamourama vs The hills the hole day out. Har inte gjort ett endaste litet piss. Eller jo, överraskat Jullegullz och svärfar (hehe) med världens godaste tacos-middag och ett ny-städat rum åt skitkorven. Jag överdriver inte när jag säger att det låg damm-tussar öööver hela golvet, hörn och TILL OCH MED i soffan. Fan julle. Nasty shit honey. ♥ Under denna tid har männen varit duktiga och spikat tak hela långa dan. Lagt ny tak-läkt. Tror jag att det hette. Hah! Smart tjej. Anyway, nu ska vi spela Battlefield! Älskar att nörda med stört-tönten själv. Han har förövrigt lärt mig att bli lite smått besatt av Family Guy och Simpssons. Hehe... Imorgon blir det jobb. Nytt nytt nytt. FÖRSTA DAN! Wiho! Är faktiskt lite pirrig. :) Massa puss.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0