This is wha, this is wha...

... this is why i'm hot hot. I'm hot cause i'm fly, you ain't cause you're not. Haha sån jävla cheesy låt. Detta har jag for now klickat hem! Tog'ett på faktura så jag kan prova kläderna först. Sedan är det bara att skicka tillbaks det om jag misstycker. Nu ska jag äta världens lyxigaste lunch. Prusciutto inlindad lax med vildris och pepparrotsyoghurt och Hericots Verts. Mmmmmm! Jag har alltid trott att det heter Herr i kuvert. Men såg på fryspåsen nu att det var ju inte aaalls så det var. Hericots Verts. Det låter fint. Nu kommer jag tala om det så ofta jag kan, gärna hur det stavas också. För det vet ju jag. Herr i kuvert? Vad är det? Ha! Hericorts Verts heter det, det vet väl alla pff



Kommentarer
Frida

SV: Yes det är den från HM! & ja den gråa tröjan är något längre bak men inte sådär överdrivet som vissa är. Men men visar inte arsleeet i den i alla fall! Kram!

2010-08-04 14:59:18
URL: http://fridaeson.blogg.se/
Frida

SV: Det var så lite så! :) Kram

2010-08-04 16:18:38
URL: http://fridaeson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0