Music's got me feelin' so free.


Här sitter jag. Diggar. Feelin' the vibe. Jä. Igååååår vankades det utgång. Eller öh... jag jobbade till 21. Cyklade hem. (Planen var att dega till en rulle, då jag skulle på provjobb dagen efter) Kom hem. Hällde i mig en mun vitt, lät det gurgla... tio sekunder senare var det kört. Slänger iväg ett sms till Alexandra om att hoppa in i bilen, ta med alla girly stuff och rulla hitåt. Jag fick ett svar: Nej jag har jobbat hela dagen, och imorgon ska jag upp i ottan och plugga. COME ON?! Alexandra bangar fest. Aaaaaaaaaldrig hänt. Sa åt henne på skarpen och trettio minuter senare befann sig den vackra skapelsen i min lägenhet. Bira och Martini hade hon med sig också. En brud man kan lita på helt enkelt! Kvällen spenderades med allas käre John (mest min!) på Snaps. Jävlar vad bakfull jag är idag.

Och vet ni vaaaad då? Jag har kirrat nytt jobb. Jag är så himmelens lycklig. ♥ Taco Bar är det nowdays. Känns förjävla bra måste jag säga. Doftar gott, trevliga människor, socialt, och så får jag servera laga mat och stå i kassan hur som jag vill. Dessutom ligger tiderna mellan 11-19 mån-fre. Couldn't be better.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0