Fjärde augusti

Ohoojaja. JAG VILL SHOPPA. Jag vill köpa upp alla affärer som finns, bara för att hitta något att ha på mig alla morgnar i stress. Vet inte hur många gånger jag har vänt ut och in på min garderob och ändå inte hittat något. Kanske för att mitt rum är en mess. Måsteeee stääääädaaaaa. Längtar verkligen. Det ska bli så kul! Tittar förövrigt på Disaster date. Jag vet inte om det är något fel på mig men varenda gång de säger "I'm an actor, and everyone else too. There are cameras here here and here and YOU'RE ON DISASTER DATE!!!" så får jag gåshud från topp till tå. Jag tycker det är så härligt. Alla blir så glada och skrattar och vänner springer ut i kulisserna, kärlek sprids. Hahaha, ibland är jag en sån otrolig känslo-tönt.

Klickade precis hem sånadära leggings med skinn-detaljer, har alltid tyckt att det är jävligt fresh men aldrig vågat invistera i ett par. Sedan hittade jag lite annat smått och gott.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0