söndag.



Heeej. Har ni saknat mig? Är jätte jätte trött. Hade världens mysigaste kväll med min pluttis igår. En helt jävla stört god middag på La cucaracha (tapas) och en flaska rötjut slank ned. (Inklusive kvällens drink som vi blev påtvingade) inte aaaalls av eget initiativ. Fast Frozen strawberry daquiri kan man faktiskt inte tacka nej till. Så det så. Tog inga bilder eftersom jag är en nolla och inte äger någon ball systemkamera. Funtar dock på att lägga lite utav mitt kommande gigantiska cashflow till en fin en. Varpå Julle tycker jag borde spara. Spara? Det är ju svintråkigt.

Hur som helst hade vi en galet trevlig kväll! Hann med en sväng förbi Malmen också, där Julius syrrilylla jobbar. Dricka gratis mojitos och bira tackar man inte heller nej till :D Idag har vi varit fat-asses: ätit pizza, glott på film och legat under duntäcken. En perfekt söndag. Tänkte faktiskt ta och sova ganska snart. Imorgon kommer mitt gull Ronja och lunchar hos mig. And so are my family. ♥! Efter jobbet ska jag, morsan och syrrorna till Mosebacke och titta på en vän som spelar. Good night honeys and bees.


Kommentarer
Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-08-31 08:59:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0