be careful what you wish for cause you just might get it

(Vet inte vad jag lyckas med på bilden, men skit i det) Nu är jag i alla fall hemkommen från ett jävla varmt land. Ett jävla underbart land. Ett jävla himmelrike. Tillbaka till....... hm. 17- var det va? Såja. Inte ska vi klaga inte. Julen börjar närma sig med stormsteg och jag som alltid brukar vara överdrivet tönt-pepp är något sådär.. opepp. Men deeet ska vi ändra på. Klart vi ska.

Ska koka gröt nu, och sedan lägger jag upp lite bilder från resan, deal?

Kommentarer
Danielannnnn

DEAL! men jag ser fanemej inga bilder och det var 7,5 timme sedan. Som jag väntat, som en gaaling. Får väll hoppas på att dom kommer upp snart, eller hinner jag bli grå och mossig innan dess? PUSSILUSK


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0