it's christmas-time and i love it so much

Nyduschad & rakad från topp till tå och insmörjd i BUS. Clean som fan känner jag mig vill jag lova. Sitter och redigerar bilder från Dubai samt slötittar på Halv åtta hos mig. Va? Halv åtta hos mig? NU? Ja. It's true. Fattar nada. Fick en totalchock när jag såg att det sändes nu. Halv sex hos mig... låter inte lika bra. Ja jag är världens Halvåttahosmig-fan.

Idag har jag varit ledig. Skönt som fan. Jobbade till stängning igår, inte fullt lika farligt som jag trodde att det skulle vara dock. På fredag jobbar jag till stängning även då. Party va! Jävlans synd när det vankas festligheter i helgen. Min vanliga tur liksom.
Nej ni, nu ska jag fortsätta med (den rövigt sjukt sega) uppladdningen av bilder på fb. Puss så länge. :}

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0