Du måste dö lite för att överleva.


Jag vill börja med att säga glad alla hjärtans dag på er alla fina människor där ute. Har aldrig riktigt förstått mig på den här dagen när jag tycker att man kan visa kärlek varje dag. Men ändå är det lite fint på något vis. Att just den 14 februari är alla hjärtans dag.

Den här helgen har verkligen varit helt sjuk. Fredagen var sjuk. Började AS TAGGAD, fortsatte AS TAGGAD fortsatte... mindre taggad. Och inte taggad alls. Trots detta tog vi klackarna till Nype, där vi också avslutade kvällen. Ronja hann till och med tappa bort sin iPhone, aj aj. Tur som helvete fann hennes ängla-vän (som var kvar) den. Så nu vilar den i tryggt förvar i Ronjas händer. Haha, som sagt.. galet. Resten har varit calm as hell, och jag har hunnit med att mysa lite med mammsen också. Hela idag, och gårkväll. Kärlek <3 Sitter hos pappsen nu, och ska alldeles strax lägga mig i sängen. Skulle blivit bio ikväll, men är alldeles för trött (?) Hur jag nu kan vara det, haha?! Anyway, det får bli i veckan istället. Mysipys. Nu blir det kudden. Geléhjärtepussar, dagen till ära. Wihoo, spexig tjej va! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0