Elsa ska hon heta.

SHULULULU. Ligger och tittar på Sunes sommar. I totally älskar't. Den är så jävla mysig och Sune är så jävla sexig. Hehe. Jag ska gifta mig med Rudolf nån gång <3 Åh just det, vet ni förresten? Igår var vi och tittade på Caspers små valpar. Ja, dom ligger och tuttar hos sin mamma för tillfället. Men snart kommer vår lilla Elsa till oss och hennes pappa. Nuffisar. Jag dog lite inombords när jag fick syn på valparna tuttandes på mamma Billie. Så djävulskt söta. Bob är min favvis, efter Elsis då då. Han är vit (och tjock!!!) och påminner om en Golden. Ganska weird med tanke på att både Casper och Billie är så långt bort den rasen man kan bli. Anyway, jag längtar. Efter vår lilla lilla Elsa. Jag kommer mysa med henne så mycket som det bara går. Vilket innebär no more party for Matte!

.............Okej. SÅ söt är hon inte. Men jävligt nära vettni.


(Skulle göra vad som helst för att ligga där just nu.)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0