It's tuesday


Här hänger jag och mina pattar och chillar med livet. Sitter och tittar på OS med daddy cool. Han är galen. CRAZY. "DÄR ÄR HON! Öh! ÖHHÖHH hohohooo nu jääävlar Mattis!" Frågade honom om han lätt skulle kunna stanna hemma en utekväll för att kolla OS? Hans svar var ungefär: Nej för fan! Så jävla bra är det inte.

Människor. Jag har tryckt i mig tre apelsiner nu. TRE äppelsajns. Är sugen på en te..... ehhehehehe. he. he.

Vet ni!!! På torsdag har vi sångafton. På Kultis. Jag ska sjunga Måndagsbarn av Verran och inte nog med det: All my life med min fina Jenni. Just nu känner jag mig jäkligt lost vad det gäller torsdag. Ingen av låtarna sitter som klister än, inte ens som tejp (KUWL) och detta är liksom om två dagar. Nej. EN dag. Om man tänker på att den här dagen är över nu. Åååååååh, panic at the disco. Jaja, jag gjorde det bästa av situationen och kopierade upp första bästa noter jag hittade: Måndagsbarn. Har alltid varit lite sugen på att köra den, men andra låtar har varit intressantare. Finns hur många låtar som helst som jag vill sjunga på torsdag. Det är ändå vår sista sångafton. Sad but true. Men the thing is bara att det inte finns noter på alla dessa låtar, och på en del finns det inte ens ackord att hitta på nätet. Inte ens tabs! What?!

Nooooo!

Har guraläxa till imorn. GOTTA GO PRACTICE. Puss!

Kommentarer
lovis

hahahah va ful

har du sånggrej på torsdag?? varför har du inte sagt nåt, ja vill ju också se fattar du väl

2010-02-16 19:32:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0