När en femtioöring var hundra gånger mer värd.

Samuel ropar i extas från hallen: Pappa! Jag hittade en femtioöring! Åh. Det är min lyckodag idag! Gullegrisen! Förstår ni nu hur mycket jag älskar honom?!?! GAH. Anyway, wazzaaa? Jag sitter och tittar på OS, faktiskt, med pappa. Ska koka lite té också. Grönt té vettni. Med en skvätt honing. Honiiing. Idag har dagen varit extremt lugn. Började 11 med vokalensemble och sedan hade vi hål på ett par timmar, men vafan gjorde det. Jag och Jenni är rätt kända för att tycka om skolan. Hehe. Vi brukar stanna kvar några timmar efter skolan för att bah vá liksom! Haha nejjjjj. Däremot finns det inget som stoppar oss från en kaffe och lite skitsnack efter skolan i foajén. Mm! så det så.

Hahaha nu ringer Madde. Hon håller på och gör slingor förstår ni. Alone. In her apartment. Klart Matte fixar det här. Är man dotter till frisörer och syster med en frissa, så kan det nog kännas ganska tryggt att höra några vilande ord från min käft. Lite stöd sådär lix. OJ nu skriker pappa, han låter jävligt vrong. Aha i see, OS..........

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0