När Samuel och jag har tråkigt...




Min fina älskling. okej. nu sprängs mitt huvud, inom typ några sekunder. Imorgon har vi sångafton och jag kan INTE min text, jag vet INTE vad jag ska ha på mig. Jag är så extremt otaggad och jag vill bara blööööhöööööööö på allt. Sängen känns otroligt lockande må jag säga, fast måste förflytta mitt arsle till duschen först. Det skönaste som finns måste ändå vara att krypa ned nyduschad i nytvättade lakan. Synd bara att mina lakan inte alls är sådär nytvättade och gosiga. Okej.... det där lät weird. Jag sätter punkt här och sen får ni faktiskt gå och lägga er. Puss och kattpiss.

Kommentarer
Stephanie Muster

det kommer gå jättebra imorn (idag?) det vet du matilda. du är bäst och låt fan ingen stoppa dig. the sky is the limit, right???? älskar och saknar dig plutti <3

2010-02-18 02:11:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0