Sjukling at its best


Heeeej. Jag vet. Min uppdatering är kass. Usel! You fucking name it. Men kan skylla på att min älskade älskade macbook har.... crashat. JA. Den är paj. Hårddisken är förstörd, finito, game over så att säga. Kostar tydligen 30 000 att återställa skiten. Och DÄR går gränsen. Hur cpstört ledsen jag än är över att all musik jag gjort och att alla bilder jag tagit inkl. all annan crap som egentligen skulle kunna vara crap men inte alls är crap för mig, är borta. Gone. Buäääääääääääääääää. Så så ligger det till.

Jag är sjuk dessutom. Vidrigt halsont och förkylning som satt sig i öronen. Såhär lagom mysigt till helgen och lovet! :) Min fina Stephanie fyller 18 på lördag, och jag ska kriga för att vara frisk då. Jag kan ju bara inte missa det. Har väntat ända sen juuuni förra året ju. Vi får hoppas att gudarna är med mig. Mm.. Igår förresten, hade vi konsert. Vår allra sista mitt-terminskonsert någonsin. Förstår ni hur sorgligt det egentligen är? Och förstår ni hur jävla skönt det egentligen är? Haha. Anyway. Det gick käpprätt åt helvete :D Yes sir. Så går det när folk bestämmer sig för att varken dyka upp på rep eller lektioner. Tråkigt, tråkigt. Men vad är det man säger? That's life. Nu ska jag koka en tolfte kopp té och dränka den med honing som min bästa pappa varit så snäll och åkt iväg och köpt. Trycka i mig halstabletter från de 3 urval av olika sorter ska jag också göra. Min mage lär ju må sådär inom nån sisådär timma, hehe. Pussi!

Bild från sångafton för någon vecka sedan. Också den sista. Boo hoo...

Kommentarer
Alexandra

kan du blogga snart ditt anushål? :)

2010-03-03 00:45:48
URL: http://fuckitorfuckme.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0