At dad's



Hahahahahahhahahaha
hahahahahaha


Jag.
Dööööööör.





Världens finaste älskling. Nu ska vi spela Guitar Hero. Samuel har tjatat en halvtimme. Och efter hundrade gången lite försiktigt: Är du klar... nu? Hehe ... Jag: Mmjaa.. Han: Bra! bra att jag frågade i rätt tid. Hahaha sötast ever. Nej nu blir det GH for the win. Jag ska som sagt bo här runt någon månad eller så. Hos pappa. Mina föräldrar är skilda för er som inte vet, och av någon konstig anledning (don't ask why) bestämde jag mig för cirka två år sedan att bara bo hos mamma. Men de bor ändå med 5 min gångavstånd, så det är ingen större förändring. Anyway, nu är det stammbyte hos morsan, och vi planerar på att flytta. (Drömstället är älskade Södermalm.) Detta innebär självklart maaaassa byggarbetare hemma hos oss i vår lägenhet och fixar dittan och dattan. Nu kommer det blir jäkligt fräscht där hemma. Nytt nytt nytt. Vem vet, vi kanske inte flyttar trots allt? ;)

Nä nu skriiiiiker lillskiten. Nu ska vi BATTLA, tydligen. Och han ska va Slash! Fan.

Kommentarer
lovisa

HHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA SAMUEEEL!! :D

fyfan va ful. en framtand haha

2010-01-13 10:20:44
Tuld

Hahahahahahahhahaahahhaahahaahahaha JAG. VET.

Så jääävla ugly!

2010-01-13 17:49:22
URL: http://minnn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0