Battle Studies


Jag är något så vidrigt bakfull idag, men med tanke på gårdagen är det inte så värst konstigt. Blev utgång med min man Jenni och grabbarna Anders å Alex. Mötte upp John och hans gäng också. Vi hade det jävligt trevligt, men några glas öl slash vin blev det allt. Det kan ju ingen förneka. Men när fan blir det inte det när jag och miss Jenni är ute och flänger. Hahahaha. Anyway.. Jag och Jenni var tvungna att ställa klockan på jävla NIO i morse. Ja för ni förstår, vi hade öppet hus idag i vår skola. Mm. Smidigt av oss. Yeye, blev uppväckt av en gullrumpa och en hes crackröst: Matte, tét är klart. Haha that's why i love her so. Jaja, dagen har varit otroligt lång och vi har spelat samma låtar om och om och om igen. Min röst ärlikamed död. Finito. Men kul hade vi allt. Efter uppspel och sjungande fick det bli Max med the klass aka Am3. Gott så in åt helvete. Fast såhär i efterhand mår man ju inte så bra. Haha jävla gnällkärring jag blev helt plötsligt. Nej ni ska få ha en trevlig kväll, så ska jag hitta på något mysigt ikväll. Något intag av alkohol blir det icke. (Dock satt Jenni och jag och faktiskt övervägde ett tag om det kanske skulle bli något raj raj ikväll också) men vi telelurade lite för ett tag sedan, och hon lät ungefär lika död som jag. Så det får bli movie ikväll.
Puss på mina nära och fina and you other crazy strangers out there. Have an awesome night!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0