Sommar, sommar, soommaaar


Lite bara beeen...


"Är jag söt såhär??!?!"



Himmelskt goda (!) sommardrinkar á Karstorp (Och en glupsk familj)


Kortspel!!! Det bästa på landet.


(Ett självklart über-måste!)


Jag älskar vintern och allt som hör den till, men fa-an vad jag behöver sol. Jag vet nästan inte vad jag ska ta mig till snart. Det bara kryper i hela kroppen på mig. Inte nog med att vi inte har någon VÄRME i el apartamento heller. Waaaey.

Linnéa och Emma har lämnat oss nu. Åkt ifrån oss. Det var sorgligt. (Men vi ska ju som sagt åka och hälsa på! När som helst :)) Så imorgon kommer de ligga i solen och steka. De asen! Å sen kommer de komma hem till Sweden och vara så jäkla ap-snygga och bruna som helst! Vill också åka till Dubaaaajs. Ok, jag håller på att frysa arslet av mig i skrivande stund, och mina fingertoppar inkl. näsa är kalla som istappar......... (?!)
Hahahaha vet ni?! Det var IS och SNÖ på insidan av fönstret igår när vi skulle lägga oss. Snacka om att vi garva our asses off. Så nu vet ni på ett ungefääär hur varmt och gosigt det är här hemma.
Nu ska jag kolla Pa-pa-pa-paradise och borra ned mig i en filtis. Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0