Gift dig med mig Will


Will Smith. Är, och kommer alltid vara my dream-husband. Mmmmmh, titta bara på honom. I kind of die....... Jallafall, vad gör niii idag? Vad ska niii göra ikväll? Det är så kul att fråga er saker, för man får aldrig ett endaste svar. HA! Idag har jag verkligen inte gjort ett piss. Degat i soffan och kollat på dåliga versus bra filmer. Och imorgon är det alltså skola som gäller igen. Det finns inte nåt på denna jord som kan förklara i ORD hur god damn jävla glad jag kommer vara den dagen vi springer. Ut från Kulturama, bort. Alright, en aning sorgligt kommer det allt vara. Men det får vi ta. Man kan ju liksom catch up senare ändå! Okej. Jag kommer gråta ihjäl mig. Men åh vad lycklig jag kommer vara. Dagen efter behöver vi inte riktigt ta upp tycker jag.... hehe ångest.

Nu ska jag laga mat! Jag ska laga maten ikväll, yep pappa må ha slagit i huvudet eller något liknande. Hemma här är det nämligen förbjudet att hjälpa honom med maten. Han förvandlas till Gordon Ramsey.
It sure is scary. Men ni får ha en fin kväll! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0