Girls are so god damn complicated


Här är jag och Marilyn at the moment. Är inte så trött, så kollar runt lite på kläder och pratar in Skypelicious. Imorgon börjar jag 11, känns jävligt skönt. Dock kommer jag vara lika trött as usual. Men men... Är för övrigt på ganska dåligt humör. Känner att det är jäkligt mycket snack om saker som folk inte ens har en aning om. Egentligen borde jag inte bry mig, men känslig som ett rövhål som jag är tar jag åt mig av minsta lilla. Jag är glad att jag har världens finaste vänner (som jag tackar gudarna för att jag har), som faktiskt bryr sig om mig. Och jag bryr mig om er. Så cp stört jävla mycket. Nu signar jag ut för idag, god natt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0