God morgon





Good morning folks'. What's up?

Själv sitter jag och avnjuter en goood frukost framför teven, såg nyss den där Friends reklamen, om den lilla mörkhåriga flickan som sjunger om hur hon blir utsatt för mobbning. Får en klump i magen varje gång jag ser det eller hör henne sjunga... Anyway, hade världens weirdaste dröm inatt. Kommer inte ihåg hur den var dock, men ändå haha! Men den var jäkligt skum.

Idag fick det bli grötfrukost med världens godaste té. Earl Grey of course. Mitt kokos/vanilj té från bästa vän som hon köpt i New York till mig ville inte titta fram :( Så det fick bli det nästbästa tét. Ska städa och göra lite fint här hemma idag, berättade mamma för mig när hon tittade in imorse runt 9. Yrvaken som man är mumlar jag fram ett "mmm..." och "mjaa.." Mamma: Lova det nu Matilda! "Mmm då.. jag gör det..." Fan! Jaja, what the hell. Det är faktiskt ganska roligt att städa när man väl lyft arslet från soffan, och satt på lite feel good-music!

Behöver boka nya lektioner på körskolan också.. Satsar ju på att ha kortet till sommarn. Så nu är det bara att sätta fart. (Att jag hatar att köra i snö behöver vi inte prata om) Hehe. Nu ska jag käka upp, och jump in da sh-sh-shower. Pussse!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0