Humör







Theese are going to be mine. Så djävulskt jävla apcoola, och stört snygga. För endast 899:- blir de mina. Pappa? Hehe. Nä, så fort som möjligt ska jag köpa dem. Precis vad jag letat efter. Hade ett par favvisar för ett tag sedan, som jag i princip sytt om själv. I loved them. Men de var så användna, att mamma tyckte de hade gjort sitt och så damp de ned i papperskorgen. Kanske var lika bra det... haha. Nu ska jag sluta dreggla och titta klart på Johan Falk. Åh, vet ni förresten att jag har världens bästa styvmor? Hon gav mig precis ytterligare 2 Victoria S-läppglans. Wonderful. Det gjorde mig såhääär glá. Tusen tusen tusen tack! :') Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0