I shoot him Bang Bang

Good morning world! Jag sitter för närvarande och käkar lite frullebulle. Fick bli en hårdmacka och kaffe på det. Black!
Idag står fika med grisen Ida på schemat. Vi funtar på att sätta oss på the fabulous Muren. Mmm så får det bannemig bli! Har inte träffat bönan sedan nyår, så det ska bli mysigt att få krama henne. Ikväll ska jag antingen ut, eller gå på kalas hos Lovis. (Med klassen ofc.) Vi får helt enkelt se vad som händer. Var ett tag sedan jag var ute på krogen. Haha har känts skönt att ha gått på rehabilitering ett par dar. Hehe........ oki kanske nån dag då. Planerade faktiskt att den här helgen skulle bli lugn. Extremt lugn. Men sen kom jag på: det är ju fan sista "lov-helgen". Så lugnet fick ta sig i röven, och faan vad full jag ska bli ikväll! Neej, nu skojar jag. Det ska jag verkligen inte ;)

Nu måste jag hoppa in i duschen. Vi hörs senare. (Ikväll kommer förhoppningsvis min fin-Jenni till mig också och dricker lite vin innan vi drar ut och gör stan osäker.) OKej. nu lät jag som världens jävla tönt. Nörd.

Ha en fin dag allihop! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0