I will follow you into the dark



Här är alltså JAG. Känn er välkomna till min blogg, mina nya små läsare. Jag ska göra er så hemmastadda så! :')

Nu är jag så jävla mätt. Lite kul att jag i förra inlägget dog av hunger (SVÄLT) och nu är så mätt så att jag inte ens skulle kunna stoppa i mig ett riskorn. HAHA. Hehe.... Mmm så atte... Fan! det är inget Paradise ikväll. Någon mer än jag förresten som skulle vilja tortera den nya deltagaren Dalin grovt? Jag krääks! Finns det verkligen sådana människor. Blev alldeles chockad när hon dök upp i rutan. I och för sig är hon ju vad som vore en "perfekt" Paradise-deltagare. Fast jag föredrar ju då gulle-Jackie, sjukligt söta Greta, Rami och Cimon. Nu ska jag titta lite på snygga Gynning och Dagens man. Världens pinsammaste och drygaste programidé, men fan vad underhållande det är!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0