I will love you til the end of time

Jag gråter typ fortfarande. I taket lyser stjärnorna gick på Canal plus ikväll. Vilken fin film. Inte särskilt bra och inte särskilt dålig. Men fruktansvärt fin. En tonårssaga om problem i skolan med vänner och problem i hemmet med en döende mamma i cancer. Har läst boken, och inget kan ju egentligen slå den. Hade inga höga förväntningar alls när jag hörde att boken skulle bli film. (I och med att nästan allt som görs om till film, förvandlas till det sämre.) Mitt under filmen fick jag ett sms av mamma: "Ville bara säga att jag älskar dig min lilla älskling. Du och jag." Min mamma är bäst. Jag älskar henne. Man ska vara så tacksam och glad över de man har nära. Ta vara på allt fint man har genom livet.

Pappsen kom hem ikväll också. Han har varit i Åre på gubbparty. Det första Samuel sa när han klev innanför dörren var: PAPPA! Är du full? Hahaha. Näfan, nu blir det sängen. Börjar 11 imorn så behöver some beautysleep. Vaknade 12.40 idag Not good, not good.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0