Kultiration it is

Tjena ni. Som ni ser är min blogg j*vligt gles now days. Har helt enkelt haft annat för mig och fullt upp dessa dagar. Mycket står uppe i mitt huvud just nu, och jag har många tankar och funderingar kring en jäkla massa... Ibland ger jag upp, men inte ens då försvinner detta virrvarr ur huvudet. Jag tänkte på det igår; vår uppgift är att klara oss så länge vi kan, men målet är och förblir ändå: att dö.

För att inte bli så djävulskt djup kan jag ju berätta för er att jag precis, nästan, klev upp ur sängen. Mamma sov här i natt <3 Och Ronja var förbi igår. Kvällen var alltså fulländad. Vi tittade på filmen Taken (Love it!) och tryckte i oss candy, vin och some nachos con guacamole. Idag är jag något stört biosugen. Ska försöka ragga biokompis - jag vill verkligen se Avatar. Men alla mina vänner förstår ni har redan sett allt. Allt!? Hur fan kan man ha hunnit med det?? Utstötta Matilda, haha.. Nä Jenni min karl har liksom jag inte sett New moon än. Waey! Vi är bara jävligt tröga med att klicka oss in på sf.se och boka ticket. Inte för att man kanske behöver boka ens, i och med att alla redan sett den. Haha. Men ÄNDÅ. Latarslen är vad vi är. Nuuuu blir det duschen och en tandborste för mig. Jag luktar skit

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0