Läxor...

Hey folks. Jag ligger i sängen for now och gör lite skolarbete. Det är ganska behövligt om man säger så.... hehe. Just nu skriver jag en liten text till en låt vi fått utdelad. Haha jag känner mig jävligt töntig när jag sitter här med en kopp kaffe och skriver poesi. Och det ska man ju egentligen inte göra, eftersom poesi är fruktansvärt vackert och jäkligt ballt att vara bra på. Jaja, efter denna "låt" har jag ännu en låt kvar att stå i. Fast det är lite mer serious om man säger, har jobbat på den ett braaaa tag nu. Och för att den ska bli så bra som möjligt; behöver den tid. Så det så. Kommer så småningom göra mig en Myspace och lägga upp lite material =)

Förresten, är det bara jag som längtar IHJÄL mig till utspringet?! Gosh...

Den här bilden är klockren. Spana in lyckan i ögonen. Aahhh!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0