Love is gone, I know you want me, No stress, I gotta feeling, Rap das armas, I'm in Miami Bitch, Sexy bitch, Show me love

Är jag sjuk i huvudet om jag FORTFARANDE tycker "I know you want me" är världens partylåt? Hahaha. Jag tr-ö-t-t-n-ar inte på den. Jag får väääärldens flashbacks från sommaren 09. Det får mig att vilja tillbaka på något vis. Fy fan vad vi röjde. Slaps. Hahahaha tror jag aldrig garvat så mycket i mitt liv. Nej, sommaren 09 hade en hel sjuk del att bjuda på.







Alltså, ni förstår inte hur jäkla mycket roliga videoklipp jag har på lager också. Vet dock inte hur man gör för att lägga upp dem, men de gör nog rätt i att stanna kvar i den mapp de ligger. Hahahahaha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0