Melissa Horn är medicin

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Melissa Horn är bra medicin. Hon är nästan för bra. Hon sätter toner på allt det
där som man känner. Allt det där som tynger ens lilla lilla hjärta till 150 kilogram
gör hon till melodi. Det är så vackert äckligt obehagligt att människor känner och
tänker så lika. En text man tycker känns menad till MIG och MINA känslor, är även
en text som känns alldeles uppenbar för Vanja på andra sidan stan och hennes liv.
Pretty awesome!
Men nu var det inte DET jag skulle skriva om. Klickade egentligen in mig på min
kära blogg endast i syfte om att meddela er om att jag ska titta på Paradise nuuu.
Så nu vill jag att ni tar fram papper och penna, och SKRIVER UPP DET. DEAL?!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0