Michael featuring The Usher


Oki........ Nu dog jag lite. Fan fan fan helvete vad bra det äääär. Ni som missar detta, missar detta. (Hehe kul chey) Nä men självklart kan ni ju checka på youtube. (NI MÅSTE!) Om ni inte redan sett det dvs.

Nu ska jag lugna mig lite. Ska närmare bestämt koka en kopp té. Hittade mitt NEW YORK-TÉ! Hihi. Så nu är jag glad i magen och langar fetdiss till Earl Grey ikväll. Var ju som sagt på bio ikväll, med Ronja. Vi tog bilen till Heron och såg Trubbel i paradiset. Hade aldrig hört talas om den innan, men ohoo vad vi garvade. Hahaha. Nana Ronja, nana. Internt, internt. Oh how we love that!
Kom på en rolig grej!, jag och mina vänner var på väg till en fest och satt på tunnelbanan lite glada i hatten och ropade med riktig söderkis/crackig-röst: Micke é döööööö. Micke é döööö. Hahahaha. Det är ju fruktansvärt hemskt att vi satt där och hysteriskt fnissade åt hur roliga vi tyckte vi var. Det fanns ju en del sura miner i den vagnen under hela incidenten kan jag ju säga. Haha! Men med all respekt till Michael.

Nu blir det nanna kudde. Puss!



Kommentarer
R

hahahhah na-na!

2010-01-08 01:15:33
URL: http://meraronja.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0