Rubrics are for geeks

Hej fina. Sitter och fryser my fucking heck off. Vi har ingen värme i vår lägenhet för tillfället, fel på värmepannan. Wihoo. Så vi har fått sätta upp element som blåser ut varmluft. Men mina fossingar har vääärldens mys-sockor på sig. Så de trivs!

Snart kommer Linnéis hit. Emma och lovi är och hämtar henne vid tåget. Imorgon flyttar nämligen min syster Emma och extrasyster Linnéa till..... DUBAI. Fattar ni vad jävla awesome det är?!?! Minuset är självklart att de åker ifrån oss. (Hemskt!!!) Men pluset finns ju. ATT VI SKA ÅKA OCH HÄLSA PÅ. Frågade mamma om vi kunde åka redan efter 2 veckor. Hahahaha.

Ikväll blir det inte utgång. Neej, alla bangar. Torrbollar. Det är liksom lördag! Fast åandrasidan är det lite avskedskväll här hemma för pluttisarna. Så det blir mysigt. Imorgon kl 19 går planet. Mot Dubai. Det känns så konstigt alltihop. Att dom åker. Men ah vad modiga dom är. Vet inte om jag skulle våga göra något sånt, är alldeles för paranoid och nojig av mig. (För att inte tala om min huge flygplans-skräck. Anyway, det här kommer bli braaa. Brabrabra.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0