Stop crying your heart out

TJU. Nu sitter min röv i min soffa och ögonen stirrar på burken. Annorlunda familjen är nu, det kryyyper i hela mig när jag ser det där programmet. Ungar ÖVERALLT. Hur ska jag orka bli morsa....... Haha, nej jag älskar bebisar. BEBISAR. Inte tonåringar som är uppkäftiga och luktar finne och tåbira. Jag är mätt också för övrigt. Som en plätt. Ska typ sätta mig på toa i några timmar... hehe. Skämt å sido. Elleer? Nä ska koka té nu. Så nu får ni underhålla er själva, och klara er utan mig ett slag. Om ni kan liksom. Ååååh jag vill ha en iPhone. Jag vill jag vill jag vill. Som en liten unge ska jag gnälla på pappa. Fast vet redan svaret:

"Skaffa ett jobb Mattis!" Aaaaaa. Ska. Snart. Mm, yeah right. Är trött på att vara en arbetslös 18åring som lever på studiebidrag och skolmat. BLÄ. Nej nu är det jag som ska skaffa ett jävla jobbjävel. Och det är jag som ska tjäna egna pengar. Och det är jag som ska köpa en iPhone! Fast... abonnemanget.. ska jag betala det också själv? Ok. Jag trivs nog rätt bra som jag har det :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0