These feelings won't go away



Ligger och lyssnar på lite Citizen Cope blandat med Maxwell. Jenni tipsade om hans nya platta, Maxwells, och den är GULD. Yeye, försöker få lite studier gjorda. Och ska snart ta en liten break.

Jag är förresten på ett helt sjukt partyhumör. Hur frisk är man egentligen då? Det är som när man börjar snacka redan söndagkväll om vad man ska göra i helgen. Hahaha, fy fan.. Och de där vita månaderna jag och Jenni skulle ha, ja dem rök ju... typ. Fast jag måste få påpeka att jag i helgen inte drack en droppe (!)
Jag satt så skönt hemma och hade det gött med familjen, jag. Det är också mysigt. Sånt gillar vi. Men jag måste ändå säga att party.... överväger. Hehe. I alla fall på helgerna! (Med risk för att låta för öl-vänlig.)

Fast skönast är ändå Jennifers: Men Matilda om vi ska ut i helgen, då ska inte jag dricka.

Hahahahaha. hahaha. HAHA. Va?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0