Tiderna man gick på disco och frågade chans

Hahaha jag dör. Samuel ska på disco! Gullebarnet ska på DISCO. Nu märks det verkligen att han börjar bli stor. Tänk när han börjar lukta tåbira (......) och träffa tjejer och köra moppe. Lilla ungen, han kommer alltid vara 5 år för mig oavsett! Han har förresten fått en inbjudan från en polare Kalle som har kalas nästa helg. Pappa frågade honom för två sekunder sedan om han ska gå. Samuel svarar lillgammal som han är:
- Nää.. vet inte det jag. Det är så mycket man måste göra nu för tiden.

HAHA VA? Say the fucking what? Så djävulskt charmig.




Å nu i dörröppningen 2 sekunder innan han ska gå: Vänta!! Jag måste ta med mig en skiva! Dom sa att jag skulle det. Michael Jäcksen ska ja ta med.

Kommentarer
R

fyfan vad sööööt. jag dör!

2010-01-17 01:13:30
URL: http://meraronja.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0